پیام نو
✨🌍🎉 درها را باز نگه دار و بقیه را بر عهده خدا بگذار/ حالا من چیزی دارم که فکر می کنم می توانم بهره گرفتن از آن را به هر نیازمند مشتاقی نشان دهم.😃 من تک تک شما را دوست دارم، و مهم تر از آن، این است که

اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى الاِمامِ التَّقِيِّ النَّقِيِّ وَحُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرى، الصِّدّيقِ الشَّهيدِ، صَلاةً کَثيرَةً تامَّةً زاکِيَةً مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً، کَاَفْضَلِ ما صَلَّيْتَ عَلى اَحَد مِنْ اَوْلِيائِکَ
لوکس گراف | دانلود قالب وبلاگ

✨🌍🎉 درها را باز نگه دار و بقیه را بر عهده خدا بگذار/ حالا من چیزی دارم که فکر می کنم می توانم بهره گرفتن از آن را به هر نیازمند مشتاقی نشان دهم.😃 من تک تک شما را دوست دارم، و مهم تر از آن، این است که خداوند شما را دوست دارد! 💖🌿👌 من این محبت را، به لطف خدا و از برکت وجود شما، در برنامه شگفت انگیز یافتم./🎉 بیایید و با ما همراه شوید، جواب خواهید گرفت!🌿👍


بازديد : 5

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

نوشته شده در تاريخ چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 توسط علی
کد امنیتی رفرش



بالاي صفحه



تمامي حقوق اين وبلاگ براي پیام نو محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز مي باشد.

ترجمه به رزبلاگ توسط : لوکس گراف